Isnin, 4 Julai 2011

Jiwanya tua tapi minatnya bagai anak kecil...


Boleh ke tajuk tu?? hahaha.. aku ni kan collecter!!!.. jadi mana-mana permainan yang boleh di jadikan koleksi akan aku beli ..buat masa ni tak pernah la beli mainan yang berharga ratusan ringgit!!!...tapi...ada tapinya aku kemaruk kat figure Transformers yang berharga RM 119.00 perghhh tak tahan melihatnya tapi belum terniat lagi nak cekau satu..tunggu la agak2x transformers dah suam2x kuku baru la boleh beli kot..mana tau ada toys store buat sale boleh beli dengan harga yang murah!!!!..
Murah jer baru RM 24.90 tp sebab ada diskaun dapatla harga RM 21.90

" Jiwanya Tua Tapi Minatnya Bagai Anak Kecil"

2 ulasan:

O Randa Blěg berkata...

baru beli mainanan transformers dua hari lalu untuk anak ku yang kelas tadika (itu alasan je, sebenarnya untuk aku juga. minat tengok, lipat jadi lori buka jadi robot..)

Mr Vampire berkata...

hahah... geram jugak nak beli tapi pikir2x balik ala bulan depan la... banyak duit nak guna bulan ni..