Isnin, 4 Julai 2011

Sudah Di ganti dan di baiki..

Lever handle ,alldoor dan cap handles.. rosak satu semua kene tukar..
kan ke kene katok hahahahaa....

Harga bagi cap handle ialah RM 10.00 hehehe.lawak2x..
tapi harga lever handle murah ler pulak..Rm 25.00

Jumlah kesemuanya yang perlu di bayar ialah...RM 50.60 bajet2x tadi dalam Rm 40.00 la..tapi dah kene bayar upah yang buat keje..RM 10.00

" warna hitam jer ade bang!!..kaler2x ni takde.." " takpe janji dapat buka pintu"
kalau ada modal lebih nak tukar semua door handle la..same hitam baru ngam..

selesai 1 masalah...masalah yang satu lagi tak selesai..ketuk sama cat permukaan yang kemek..
HAIYAAAA!!!!!!...

2 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

x sama kaler la ngn yg lagi 3 tu yek..hehehe... boleh tahan mahal gak yek..

Mr Vampire berkata...

yang lain pun rasenyer nak kene tukar jugak..hehe..tunggu ongkosnya..