Rabu, 28 Julai 2010

Subaru Impreza RC drift car electric.. bedah siasat..

Baru sahaja dibeli petang tadi setelah membuat pencarian di mudah.com ..beli murah jerr kalau dalam pencarian tu harga dia dekat RM89.00 tapi takde lah gie cari hok tempat yang di temui di mudah.com... sebab sebulan 2 bulan 2 minggu ke 1 minggu yang lepas ade terserempak dengan Rc drift car nie cuma mase tu minat tak berape nak myengat lagi.. murah sangat harganya dari harga yang diiklankan cuma RM 79.90 dan beli bateri spare satu..sebab nak main puas .Satu bateri boleh tahan antara 15-20 minit jer.. prestasi mmg tip top lerr..sebab 4wd jadi perfomance utk drifting memang mantop!!!..

model subaru impreza..

Kerangka utama kereta..simple jerr...

bedah siasat didalam kotak enjin...simple jerr..ade modal tukar enjin

komponen elektronik

Ada hobi macam nie tak lah berguling atas tilam ,bermimpi di petang hari tidur yang membawa ke pekat malam.. petang melayan alat kawalan jauh..dengan gelak tawa rakan2x ketika kereta kontrol terbabas..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rc model ni leh ke upgrade dia pnya motor? mahal x motor dia. sy pn ada sbuah. motor dia dh rosak...

Muzammil Abu Bakar berkata...

salam..kalau nk cari lg drift car murah bole usha kt sini k..kompem harga murah kaw2 :)

http://muzhobbyshop.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

rc ak rosak jgak...mn blh dpt papan elektronik tu dlm online?mahal tak?ak pnye 47mHz