Ahad, 20 Februari 2011

Saya Datang ni sebab .......


  • Saya datang ni nak ubah nasib keluarga saya......
  • Saya datang jauh bang....
  • kerana saya rasa ,saya ada bakat saya datang kat sini...
  • Suara saya sedap kenapa dia tak nak ambik
  • Satu lagu lagi la...kasi la peluang
  • Saya datang sini cukup2x duit tambang untuk pergi....ni pun terpaksa jual.......
Aduhhhh kesian.... para orang2x yang mencuba nasib untuk menyertai sebuah prog realiti nyanyian.... walau kadang2x saya tengok agak memalukan dan ada jugak yang tersentuh di hati mengenai kesungguhan mereka yang sanggup bergolok gadai semata-mata nak menjadi
seorang penghibur.... yerr penghibur zaman sekarang tak seperti penghibur zaman dahulu...kepayahan mereka untuk jadi terkenal adalah di tahap sehingga makan nasi sebungkus makan 3 orang...
sekarang ni datang jer audition nyanyi mcm sedap rupa ada senang cerita pakej lengkap dapatla... ada jugak yang jenis tak dapat menerima kenyataan yang nyanyian mereka sebenarnya masih lagi di tahap kurang memuaskan dan tahap setakat boleh menyanyi ...
ape2x hal pun yang akan terpilih sebagai ............. tutttt...... selamat berjaya untuk aku nak sms nak mengundi tu tak rasenyer.. setakat aku layan gitu jer la bg yang suka sms dan mengundi untuk membantu peserta yang menjadi idaman tu silakan...duit anda..anda punya suka lah..tp pastikan memilih yang betul2x berbakat dan ada potensi untuk berjaya dan jangan pula setakat paras rupa cantik dan hensemnya mereka2x itu... last2x shooting untuk majalah kat tepi kolam jugak dengan seluar pendek berbunga2x.. masam...

Selamat berjaya saya harapkan....
jangan jadikannya alasan kesusahan hidup anda itu..
telah di takdirkan hidup kita begitu...
usahalah dengan cara lain
dari membuatkan orang lain menyumpah seranah
di hadapan TV...
ini pesanan saya...
Anda tidak ada hak untuk menghina mereka!!!!!...
hehehe.....

3 ulasan:

Mazru Majid berkata...

koi pun meloye jugek nengok nye...trs cam malu je bi;le nengok te..

Mr V berkata...

koi pun begitu jugek...seolah2x takde bende lain dalam dunia ni yg mampu merubah hidup mereka..

Katupan berkata...

bang saya pun susah...hanya ada lampu suluh jee...