Sabtu, 19 Februari 2011

Wa mau rehat laaaaa.....


Sabtu ahad orang rehat kat rumah aku pulak sabtu ahad menghambakan diri di padang bola pagi dan petang rehat sebentar di rumah dari jam 12 hingga jam 4.00 petang ( bajet rajin la) bukan aku bermain di padang tetapi tugas yang sudah 4 tahun aku galas sebagai jurulatih menjadikan aku tidak ada masa yang banyak untuk berehat pada hari minggu.
Pada latihan sebelah petang agak penat sebab nak kawal dan latih budak2x yang ramai dengan skuad utama dan budak2x tunas bola sepak sekolah ni. Penat memang la penat tp nak buat macamana untuk mencapai kejayaan mesti la pengorbanan . Budak2x kalau tertinggal dalam seminggu atau 2 minggu takde latihan memang habis la dorang punya kecergasan.


Hari ni pun bola sepak sekolah bawah bimbingan aku ni ada perlawanan persahabatan dan masih mengekalkan kemenangan lagi .dan ramai yang menjangkakan akan menjadi pesaing kepada pasukan2x yang hebat janji dorang dapat mengekalkan momentum...eceh!!!....

1 ulasan:

Gedo Lampu berkata...

Bakal pengganti K.RAJAGOPAL .....