Jumaat, 7 Januari 2011

Ku Kecewa.....

Jika robot mempunyai perasaan yang sama seperti manusia-manusia lain. pernah dengar kes kecewa bercinta lalu mengambil keputusan untuk membunuh diri??...betul atau tidak keputusan mereka itu... baru dugaan bercinta sudah membuat keputusan yang melulu!!!...bodo punya olang!!!..

sini ok kot nak terjun!!!!.... ku kecewa.....!!!!!..

alamak......mcm tinggi plak....uhhhh....mcm mana ni aku tak berani nak bunuh diri!!!!...
ahhh aku tekad dengan keputusanku
Selamat tinggal dunia perobotan!!!!....

AAAAA.......adehhhh..... perghhhh!!!!....
punya tinggi aku terjun tak mati lagi???......

kenape la ko terjun... kenapa tak bagi aku jer patahkan tengkuk ko tadi
waaaaa!!!!!.... aku sedih,menyesal dan marah ....wuuuuu....

sabarla Handydo kami faham perasaan awak!!!...
jangan kerana peristiwa itu awk nak bunuh diri... bukannya mati pun...

oiiitt!!! gondam K ko nak buat apa ni???
ko tengok jer la justim bimble....

Gondam K mari kita mulakan aksi!!!... berani mati kita!!!
orait Gondam P...mari !!!!......

Hidup kene lebih enjoy!!!... ( gaya mengade kesemua robot)
Pendapat anda robot mane yang aksinya melampau!!!!.....

2 ulasan:

mofaizmz berkata...

robot merah.. hahaha..

byk giler koleksi ko.. mcm2 ada..

Mr V berkata...

hahaha... robot sikit jerr..menarik bg mata aku..aku beli.. setakat ni koleksi paling banyak lego.