Jumaat, 7 Januari 2011

Aku dan Seluar Askor!!...


Ni entri pertama sekali aku kupaskan isu mengenai fesyen...fesyen lelaki la. Tapi bukan fesyen apa yang lelaki sekarang gayakan .Ini ialah fesyen santai bagi aku yang nampak lg gagah dan berkarisma .Sesiapa ada kebebasan untuk berfesyen da terpulanglah untuk mereka untuk mereka memakai apa saja. Tapi....ada juga tetapinya beberapa fesyen yang aku tak berkenan ( tadi terpulang kepada mereka nak pakai apa..) fesyen bebudak lelaki yang aku tak berkenan sekarang terutama kat kampung aku la.. menjadikan boxer menjadi seluar mereka keluar berjalan2x..??? " ADA KA PATUT" waaaa gelii aku weyhh.... ade ke pakai boxer di khalayak ramai... kenapa tak pakai daun jerr tutu anu itu!!!.. dah macam G*Y . aku pun dulu pakai gak tapi takde la terlalu expose dan sekarang tentu dahtak pakai dah ,sebab kain pelikat kan ade...lg menutup aurat hahaha...

Jika anda terlihat segelintir lelaki yang memakai boxer ketika membeli belah di sebuah pasaraya apakah reaksi anda??...

A. seksi beb... terancam jiwa mak!!!..
B. perghh ni mesti G#Y
C. kene rompak ni...itu jer yang tinggal..
D. belalai gajah!!!....tutttt ( censored)

di bawah ni antara koleksi seluar askor kate orang....

U.s Woodland
Harga di beli RM 100.00
Harga sebenar : RM120.00 ( dapat kurang)
Desert digital camouflage
Harga RM 120.00
Harga sebenar Rm 120.00 ( tak boleh kurang ini latest munya maaa)

Desert camouflage
Harga di beli RM 70.00
Harga sebenar RM 80.00 ( pandai bodek la regular customer)

Kesemua seluar tu aku beli kat kedai bundle jerrr sebenarnye ..yang membuatkan harganya agak mahal kerana kesemuanya adalah original issue ( kata tuan kedai tu lah) bak seorang rakan aku yang juga pakai menilai sesuatu pakaian itu original atau celup ..." fuhhh original ni bro!!! mane ko beli" dan memakai seluar sebegini banyak kelebihannya sebab poket kiri kanan seluar..hahaha... tapi banyak2x koleksi seluar aku yang paling banyak poket adalah desert camouflage ade 4 poket tampal sampai ke kaki... selalu menjadi perhatian sebenarnye kalau pakai seluar mcm nie..aku perasan orang akan tengok seluar aku daripada aku hahahaha.... dan ahir kata... kain putih juga nanti akan membalut tubuhku...

sekiam terimam kasim.....

4 ulasan:

Faiz Zaini berkata...

hahaha.. apa ni..
Desert camouflage
Harga di beli RM 80.00
Harga sebenar RM 70.00 ( pandai bodek la regular customer)

pe harga beli lg mahal dr harga sebenar, typo error ke kisah benar ni.. hehehe..

p/s:ada org ckp salah pkai sluar2 mcm ni.. xtau la kn..

OrangTasek berkata...

perghhhhh.... salah la tu wahahaha... thanks bro kerana perasan akan kesilapan tu... adowai main publish tu la pasal..

yang salah kalau kita pakai full sekali dengan bajunya... confirm salah... kalau setakat pakai seluar tak kot.. tapi kalau pakai celoreng askar malaysia confirm salah!!!!..

Faiz Zaini berkata...

aku dulu ada satu.. sluar mcm ni.. tp kaler hitam.. xde celoreng2.. tp yg bestnya.. ada padding span dkat lutut.. haha..

OrangTasek berkata...

satu jenis jer yang aku tak tunjuk ... singapore digital camo.. aku pakai mase ade game jerr..hehe..nak pakai saja2x tak boleh woo..