Ahad, 9 Januari 2011

Dia Layak Untuk Memenangi Anugerah Tersebut..


Sejujurnya dan memang tepat aku jangkakan beliau akan memenangi anugerah tersebut untuk juara lagu 2010.... kenapa?? .. sebab dia memang berbakat la.. yea malam tadi aku tak tengok pasukan kegemaran aku ( the reds) berentap dengan pasukan yang paling aku tak suka iaitu setan merah..wahahaha... tengok AJl ade la tengok part artis yang aku suka tengok...tapi yang aku tak berapa gemar aku tukar channel lain .. antara artis yang aku tengok persembahan dorang semalam macam kumpulan A.P.I ( mcm patut jer menang persembahan terbaik...) Bunkface ,Anna raffali ( dah agak dah nak menang walau sekali tengok) M.U.H itu jer kot yang aku tengok antara artis yang membuatkan aku tukar channel lain adalah mamat2x AF..dan artis yang tok soh kalu tok menang tiap tahun..demo raso demo tu rock sangat ko!!!..

manis orangnya...pandai main gitar... aku rasa dia pegang kod Am tu..

perghhh sekali tak sangka ... anna raffali menang anugerah tu...wahaha aku ingat mamat yang rock sangat tu .( superman Melayu) porahhhchit... wa tak minat lagu2x lu la.. selamat tinggal ke selamat malam ke aper lah segala yang selamat ( penyokong peminatnya teruskan menyokong mamat superman ni) alaaaahaiii lupa nak tengok Yuna... siap ada group Fb bertajuk " kami tidak bersetuju........ mende lah ini pun nak di buatkan group what the helll!!!!!...

sekiam terimam kasim!!!....

2 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Koi layan bola malam td..
X sempat tgk persembahan Ana Raffali..Tapi mmg respek ah kat dia ni..Amik TESL kan? Dia mcm Yuna gak,sora bagus,pandai main muzik n compose lagu sendiri..Terbaikkk

OrangTasek berkata...

dia memang terbaik dan layak utk menang....yeahhh... tidak harus di pertikaikan lagi akan kebolehan...walau dulunya adalah artis youtube