Ahad, 2 Januari 2011

Kembali Ke Sekolah 2011

Kembali ke sekolah tahun 2011... budak2x suka la.. mak bapak pening kepala " adusss banyak la pulak belanje persekolahan tahun nie!!!" cikgu pulak rasenye time ni dah buat lesson plan @ rancangan mengajar . JPN,PPD dah tentu meronda ketika hari pertama persekolahan . Berbalik semula kepada cerita kembali ke sekolah mesti teringat akan waktu kecik2x dulu .. aku mase first time masuk sekolah darjah 1 dulu hari pertama seingat aku la... menangis tak sebab kawan2x ramai tambah pulak member aku selaku jiran sebelah rumah pun satu kelas yang
sama . Cikgu pulak fulammmakkk garang2x yang cun takde la sebab ramai yang tua2x.. yang muda boleh dikatakan takde
hahaha... ( walau aku bergelar cikgu jugak sekarang ade la dalam 8
ta
hun dah dah bergelar cikgu ) sekolah bukak bukan nye nak tengok budak2x.. nak tengok cikgu2x pompuan yang cun2x jerr hahahahaa.... takde la ..cakap jerr sudah tentu la menjalankan tanggungjawab sebagai seorang guru .Harap2x tahun ni dapat m
enjalankan tugas dengan baik dan cemerlang cewah kononn!!!!... awal tahun cemerlang tengah tahun cemer.... akhir tahun lang!!!... ok la.... besok aku hidangkan dengan gambar2x yang menarik untuk pengunjung setia ,pengunjung sesat hehe... bertajuk " AKU DAH SEKOLAH!!!!!!"
harap2x cikgu baru ambik alih tugas aku sebagai guru kelas.... tak mooo jadi guru kelas...
x ganaz... nanti jadi auwwww!!!... aku tak nak!!!!!!!.... sepanjang aku jadi teacher@ mahaguru satu peristiwa yang aku akan ingat sampai bila2x... " ok kalau kita main lagu anak ayam kita guna kord C/G betul tak??? betulll cikgu...... kalau kita main lagu negaraku kita pakai kord ape?? semua anak murid terdiam maka menyahut la seorang murid yang memang terkenal akan loyar buruknya.... dengan penuh keyakinan menjawab" saya tau cikgu kita pakai Kord Rahsia = kod rahsia.. kahkahkahkah!!!!... budak2x ketawa.. tapi setelah aku tercegat dengan muka serius anak murid aku semuanya terdiam!!!... pastu aku pulak ketawa kahkahkahkahkahkahkah!!!!!....
orait ..tu jer

selamat kembali ke sekolah!!!!

Tiada ulasan: