Isnin, 3 Januari 2011

Skoloh 1st day The Story Deyyy!!!...


Skoloh atau dalam bahasa baku nya Sekolah / school dalam bahasa inggeris . 3 januari 2011 hari pertama persekolahan untuk murid sekolah rendah yang berusia 7 tahun hingga 12 tahun. Hari ni bangun awal sikit hehe... senyum di depan cermin sebelum ke bilik mandi untuk mencebok air ( mandi la) bersiap /start kereta masuk gear dan jalannnnn daaaa...... di bawah ini ada beberapa gambar yang sempat aku snap untuk tatapan umum ( U ) umum.

Muka bajet baik...ketika perhimpunan tapi dah masuk kelas mcm lanun somalia rompak kapal dagang.. wululululululululul!!!!!!......
Peace!!!.... mcm2x tau jer nak kene lepuk masuk kelas kang...

Di simbah oleh cahaya mentari tetap tabah menanti perhimpunan kali pertama sesi persekolahan tahun 2011 bermula.. dengan wajah yang ceria ,bercerita tentang percutian mereka yang menggembirakan dan membosankan.

Muka serius ketika memasuki kelas.. mcm biasa la kelas yang sama dan muka2x murid yang sama tiada perubahan yang drastik sama jer mcm tahun lepas. misi muka bengis tanpa senyuman berjaya , walau kadang2x aku nak tergelak jugak.. masuk kelas seterusnya aku slow sikit sebab kelas PJ takkan nak serius cuma pengenalan kepada matapelajaran PJK jer la... dan kelas terakhir kelas Muzik .macam biasa pengenalan dengan matapelajaran muzik dan penggunaan buku nota muzik. sambil tu sembang2x sikit dengan budak2x nie, rupa-rupanya ada juga budak sekolah ni yang ambik kelas muzik untuk piano kat Yangmahalsangat pusat musik . Level 3 tu wohohoho takpe cikgu dia boley siku lagi kebolehan dia sebab tanya mcm2x tadi dia tak berapa nak ingat... haha misi aku nak cari pemain piano/kibod sekolah ni dah ada calon .sebab ada sikit projek untuk muzik pada tahun ni..wehehehe... hari ni jugak terima seorang guru baru berjantina lelaki melayu terakhir ...kedah maiii hangpa nak tau.. welcome bro jangan malas2x..kitaorang semua kat sini rajin2x.. awal tahun jer la...hahaha..

sekian untuk cerita hari ni...
telah di fitnah pada jam 17.29 sebab mataku takkan mengantuk
ketika petang yang sejuk ini..

3 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Miahahaha...lanun somalia rompak kapal dagang? lempang jek sedas dua..tp dlm gelap la..kalau lempang siang2 mau p court..almaklumlah mak bapok bebudok skang ni anoknye pantang dijentik..

OrangTasek berkata...

hehe...tp klu kita d usia mereka... sma jgk...perangainye...hehe

zulkbo berkata...

salam..
tanpa satu tiadalah 2-3 dan seterusnya..menuntut ilmu memerlukan masa dan disini lah bermulanya..selamat memulakan sesi persekolahan yang baru pada yang berkenaan..