Selasa, 28 Disember 2010

Koleksi Lego aku....


Dengan buat muka tak malu gie ke sebuah Pusat membeli-belah terkemuka dan tersohor... yang buat muka tak malu sebab gie kat toy department nampak lambang Lego...hehehe misi bermula.... pegang kotak ni tengok tanda harga,letak balik ,ambik letak balik ade la dalam 15 minit macam tu sebelum memutuskan mana satu nak di beli.. datang seorang lelaki..." beli untuk anak ke?? jawab aku ...ha ah..beli untuk anak.. awak pun beli untuk anak ke?? tanya aku.. " eh tak la.. saya collecter jerr..( padahal aku yang menipu beli untuk anak wehehehe....nak cover) ada jugak orang yang mengata... apa la besar lagi main ka... wahahha... hobi masing2x mesti ada kepuasan serta keseronokan dengan cara tersendiri....


Lego City Minifigure Collection



Banyak lagi koleksi yang aku kumpulkan pada tahun 201o ni... tengok minifigs lego cute2x jerr geram aku nak geget!!! hehee... tahun 2011 lagi banyak koleksi lego akan di kumpul... paling mahal dan berani nak beli dalam lingkungan harga seratus lebih kot... lebih dari tu mintak maaf lerr.. kesemua lego aku beli tu dari tema City... yang mahal sikit gambar yang atas sekali... dan oleh sebab minat aku terhadapa bende2x macam nie maka terhasil lah sebuah lagi blog yang bertajuk " Orang Plastik" http://orangplastikuning.blogspot.com ( masih dalam peringkat mau kasi cantil lagi looo....)
ok la....
adios!!!!...

2 ulasan:

airaniez wirdani berkata...

wah!LEGO...ssh nak jumpa yg kecik2 macam ni kan...kalau dah siap satu *Lego Land* bg tau ye..*wink*

OrangTasek berkata...

tak susah sangat nak jumpe.... sebab kat JUSCo berlambak dah sekarang... legoland.. hehhee... banyak modal tu..