Jumaat, 5 November 2010

MISI: nak cari hantu


Sedutan Video mencari superman/Ultraman bak kata orang kampung aku...Superman/Ultraman merujuk kepada gangguan makhluk halus yang pernah diceritakan . Mengikut cerita yang aku dengar seorang orang kampung yang baru pulang dari kebun x salah aku.. ketika dalam perjalanan pulang beliau berasa di ikut oleh sesuatu setelah pandang belakang takde ape...pandang sebelah kiri beliau mangaiii mcm orang tp dada merah bernyala duk bergayut kat tiang letrik...beliau melajukan kenderaan bende tu pun ikut laju jugak mengikut beliau..


video

sedutan video adalah misi seorang diri selepas balik dari rumah member antara jam 12 malam dan mengikut jalan yang cerita tersebut berlaku...wehehehe mcm berani la konon...padahal penakut la jugak.. namun x de ape yang pelik berlaku. Mungkin saja hanya orang tertentu sahaja yang di ganggunya..

Tiada ulasan: