Jumaat, 5 November 2010

uiiiii... x bley nak berlawak langsung..DD

Satu entri yang aku dah delete atas sebab menyakitkan hati para penyokong pemain bola sepak tu... aduhaiiiii sedare... nak kene saman dan jumpa di mahkamah. X boleh nak bawak berlawak langsung... sebelum ni aku kutuk siR takde plak...buat lawak mengenai Si DD ni kono plak...hahahaha lawak..la pantang diusik idola nya nak hantar surat .... saya tahu anda dari malaysia kami akan mengambil tindakan kerana anda membuat penyokong D marah ( CEO )!$$#^*)! takut la sangat aku membacanya... kalau kat luar sana ramai lagi mengutuk...dalam entri aku tu pun bukannye mengutuk cuma berlawak jerr.. mungkin muka seiras kot tu yang jadi marah...ingatkan dorang punya star tu dah kiok@kojol... siap nak saman lagi wahahahahahha...... saman la...aku ni orang miskin jerr ape la yang ko dapat nanti selipar jepun?? tak berbaloi saman aku berjuta2x sebab aku bukannye ada duit pun..hai entahlah manusia ni ....bila mengagungkan manusia lain lebih dari Tuhan .itu lah zaman sekarang...saman,saman

Tiada ulasan: