Sabtu, 6 November 2010

Aku terkene!!!!!.....DAMN!!!,,,


Aku terkene mengisarkan mengenai sebuah kisah aku di kenakan oleh adik aku sendiri ..takpe..2x.. mengenai entri yang aku letak gambar orang yang seiras dengan drogba sedang dirawat di atas katil...payah la kalau dah penyokong The Blues nie...tak bley di usik.. kang aku tak beli jersey chelsea baru ko tau..

Mcm pemain pasukan biru tu kan.... / oleh kerana gambar ini lah aku kene saman dengan CEO CFC
siap nak kene saman sebab membangkitkan kemarahan penyokong..
rupenyer..
budak
yang bawah
ni punya
kerja..
V
V
V
takpe aku balik kg nanti aku rendam dalam tasik!!!...bagi makan sekerap ke...atau suruh cicak tekik aku gigit anu dia wahahaha...

Lu dah kene dengan wa beb....!!!!!!...Hahahaha...

Aku tau ko mesti melawat ke blog aku nie...
takpe nnt balik aku hempuk dengan polistren 10 lapis kat kepala lutut...
ada ubi ada batas .....ada ubi ada la babi.. ( makanan rutin babi hutan )

Liverpool VS Chelsea
menang kalah ade aku kesah!!!!...

Tiada ulasan: