Khamis, 14 Ogos 2014

Alamakhaiii...xbox pulak bikin hal

Sedang aku asyik mentadbir sebuah negara kepulauan tropico akhirnya senyap seketika kerana console xbox360 aku mematikan dirinya sendiri ahsudah....fikiran aku x pulak terusak mana2 butang yang mematikan xbox tersebut... dalam fikiran yang buntu aku berserah ini adalah takdir dan ujian bagi aku yang semenaj 2 3 4 menjak ni menjadi obses terhadap permainan video...ape lagi kalau bukan tropico.. xbox ni aku beli bulan 12 tahun lepas sekali dengan tv led 39 inchi jenama toshiba padahal tv dah ada tp beli lagi...yer la duit kumpul semata nak beli natang tu ...mmg kenangan la..kalau salah satunya kondem...lagipun dok terkenang zaman ps2 dulu ...tak la bosan sangat duk rumah esok g hantar kt kedai yang beli kot2 boleh repair la kan...dalam 300 ke bawah larat lagi nak membayar terkena sampai 500 mintak maaf biar aku simpan beli ps4..  dalam tahun ni 2 peralatan elektronik berbentuk hiburan aku dah buat hal yang pertama bluray player panasonic...pun sama masalahnya dah on layan video off sendiri...terkenang masa mula beli lambaian kuat ps3 mintak pujuk untuk di beli...dek kerana memikiorkan kos beli cd saja dah beratus biarku lamar xbox360.. sekarang mula terkenang ps4...ps4...mahal lagi wehhh....

kos repair mencecah Rm380.00

Tiada ulasan: