Isnin, 2 Julai 2012

Dari CIta-Cita Kepada Pengalaman S2

Gambar setelah aku habis kem...sengaja aku
buat efek macam tu
 Macam biasa bangun pagi bergegas nak ke kuliah takut lambat seperti sebelumnya... setelah selesai mandi dan mengenakan pakaian yang sama nak ke kuliah aku keluar lalu menutup pintu dan bergegas turun tangga .Eh"... apesal pulak ni pagi-pagi masing-masing dah kelam kabut dengan baju celoreng dengan beg ...sebiji macam soljar yang kena tugaskan ke negara bergolak...aku biarkan saje la dan.....woiii ...walau tau nama tapi manusia ni yang terkenal dengan sikap bongok supo tahik kering...Beruk tak berantai ..gigit buntut  dah la jalan tonggek seksi la konon lelaki jalan tonggek seksi ke?? rasa dapat free kick menuju ke kolam kumbahan nak aku ambik lajak 50 meter berlari dan tendang..budak keyllllll....memang macam tu. sambung balik...woii ko tak tau ke minggu ni ada kem.."alamak itu lah akibatnya aku tak pergi meeting semalam perghhh cepat-cepat aku bergegas semula ke bilik dan pack semua barang-barang yang ada..masukkan semua yang ada dari kelengkapan diri dan juga pakaian-pakain yang harus di bawak...bukan apa seminggu tu...asudah baju celoreng takdo baiii....asudehh!!!!...ahhh pakai t-shirt celoreng jer nombor berapa aku tak ingat.

    Lalu bergegaslah aku menuju ke bas yang dah lama menunggu kami semua bukan aku seorang jer yang melambatkan diri rupanya ramai lagi,terutamanya yang lelaki. maka bertolaklah kami ke kem ............ aku sempat tertidur dalam bas sebab tak cukup tido malam semalam macam biasa la kemaruk game red alerts tido sampai pukul 2 pagi. dah turun dari bas kami semua mendapat arahan untuk ke suatu tempat untuk mendengar taklimat .Selepas mendengar taklimat yang panjang berjela terus capai beg masuk ke dalam tempat penginapan....waduhhh lega...berehat sekejap... tak lepas tu seperti yang telah terancang pada taklimat tadi pada jam 12 kami semua harus bergerak ke tempat untuk memeriksa tahap kesihatan siap ukur tinggi dan berat sekali .dan lepas tu pergi ke stor untuk ambik pakaian beg dan beberapa pagi peralatan penting untuk di bawa..jungle hat aku ketat weiii...layan jer la... dah habis segala urusan time untuk makan. nak ke dewan makan dah tentu kena ikut padang kawad.. kalau mana-mana pegawai nampak mana-mana AW ni lenggang kangkung kat padang kawad ambik la habuan..sedap woo masakan soljar nie..tambah-tambah kari ayam...perghhhh!!!!...nak tambah sory !!!..


   selepas makan ada pulak taklimat dari pegawai atasan mengenai kem yang di adakan .ketika itu lebih kurang dalam 50 orang AW mengikuti kem tersebut. tak banyak aktiviti yang di lakukan di kem .kerana kebesokkan hari kami akan ke sebuah tempat dan akan menjalani latihan di sana selama 3 hari . 


besok aku akan ceritakan pasal perangai senior...dah la pendek belagak nak mampos!!!... 


Dari Cita-Cita Kepada Pengalaman S3

    

1 ulasan: