Khamis, 24 Mei 2012

Tukar Selera ke Nike Ler Pulok...

Ada duit lebih ,beli jer la kan??.... nak buat review pasal kasut but nike tiempo yang baru aku beli petang tadi yang bermodalkan RM 189.00. walau kasut adidas aku beli tak sampai 3 bulan aku pakai tapi dah beli yang lain...kali ni bukan kes pasal hilang sebelah tapi sebab tak tau nak beli ape dah...hehe sebenarnya dalam perancangan perbelanjaan aku jugak nie bukan saja 2x nak beli..... Hobi Gundam aku stop buat masa ni sebab bila belek di kedai asyik model yang sama dan tak terliur aku nak membeli.  Nike ....bukanlah jenama sukan kegemaran aku dulunya kerana beberapa sebab ...tapi ahhhhh...pakai ajer... dan ingin merasa sedap ke tak pakai barangan nike nie...layan jer.. aku dulu pernah pakai but jenama Puma ,Mizuno,Umbro ,Adidas dan lain-lain jenama yang aku sendiri tak berapa nak ingat dah..tapi koleksi yang paling banyak ialah jenama adidas yang dah ditamatkan perkhidmatan ada 3 pasang dah...yang masih aktif ada lagi 1 pasang lagi..bersama-sama dengan nike yang baru dibeli...

     Pendapat aku....pertama sekali menyarung kasut ni..ermmm muat memang muat sebab saiz 11 tak muat saiz 11 saiz berapa lagi la nak muat... 11 tu pun ade lagi ruang kaki untuk bernafas 10...maunya sakit kaki memakainya... agak kekok sikit la...ketika nak sepak...terutama ketika nak naikkan bola tu.. sebab rasa macam berat sikit berbanding adidas ..pendapat aku la..tapi untuk buat sepakan lencong dan rembatan biasa aku buat memang terbukti sedap dan berkrim 




Tiada ulasan: