Isnin, 14 November 2011

Minggu lepas punya dan Hari ni punya  Ceritera :

  • start kerja hari Rabu  ,Sabtu aku MengeCOACHkan diri ooo sebelum tu jumaat pun sama ahad gi wakang2x kat rumah terbuka boss dan kawan2x yang membukakan pintu rumah mereka untuk ku masuki...dan makang!!!!...
  • Selasa aku dah start MengCOACHkan diri ini untuk persiapan pasukan bola sepak sekolah untuk menghadapi 2 pertandingan iaitu piala permas pada hari khamis dan satu lagi kejohanan streets soccer di JB .
  • Rabu pagi2x dah aku drill pemain-pemain aku kat padang ...petang pun same jugak.. 
  • Khamis debaran penuh debaran pasukan yang aku bimbing telah menjadi johan untuk kali yang ke-2 ..juara berganda laaaaa... 2012 boleh dapat juara lagi tak?? harap2x boleh!!!
  • Jumaat ermmm seperti biasa persiapan untuk satu kejohanan lagi petang ciput jer yang datang sebab hujan ...
  • Sabtu... pagi2x dah kene bersiap aku dah la bangun pukul 5 pagi adussss sekarang ni sindrom bangun awal te;ah melanda diri ini...sempat lagi tengok cerita sorok bau budu kat youtube...
  • Pasukan A berjaya melayakkan diri ke peringkat suku akhir ..
  • Ahad debaran ...dan macam biasalah aku ni bukan jenis yang terlalu meletakkan harapan tinggi kepada budak2x aku ni..main jer la ade rezeki baik jadi juara tak baik lupakan....tapi memang aku puji la semangat juang budak2x aku ni boleh sampai ke peringkat perlawanan akhir dan perlawanan akhir tu pun walau ketinggalan 1-0 boleh samakan kedudukan 1-1 apa lagi kelab yang tersohor tu tergamam seketika la....waahhaa last2x penalty la...tu pun seri jugak lagi kahkahkah...tapi nak dijadikan cerita aiiihhh entahlah kalau perangai macam ni la mana-mana pertandingan sampai bila la nak maju bola sepak negara ..apa yang aku dengar la..mana boleh pasukan yang tersohor tu tewas dengan pasukan sekolah ...hahah buat malu la...jadi trick macam2x la supaya pasukan sekolah tu tewas .."duit kemenangan tu tak penting tapi reputasi kami kat kawasan ni yang kami nak jaga...kahkahkah PTUIHHH!!!!...melalui ayat tu dah nampak sangat dah... yer la orang banyak duit macam2x boleh buat...kahkahkahkahkahkah...dah habis melayan karenah manusia kat sana ...balik makan Kentocky  prechhh ciken..sedap lagi makan tongkeng masak kicap aku ..
  • Isnin aduhhh sindrom bangun awal masih lagi melanda diri ini....lagi awal nak mampus pukul 3 aku dah terjaga dan cergas seperti biasa... tapi mata masih lagi tak puas nak melayan stim tidur..kene sejuk pulak berapa kali kaki aku kremmm!!!!...
  • layan game cS...dengan budak2x ... sebelum tu ada jamuan membelasah hamper kemenangan hari ahad tu.. 
Dan tu jer yang nak di kongsikan bersama...

Tiada ulasan: