Khamis, 15 September 2011

Merdeka Mereka 12 tahun


Hari ni hari khamis bermakna tamatlah sudah episod peperiksaan penilaian sekolah rendah mereka.... jeritan Merdeka menandakan mereka merdeka sepenuhnya dari jajahan guru di sekolah rendah..( mase aku kecik2x dulu takde nak jerit2x merdeka lepas habis UPSR) betul2x punya Merdeka adalah habis SPM tu pun tak anggap merdeka sangat la.... gembira tak terkata tapi berdebar-debar nak tunggu keputusan tu..mcm antara keputusan hidup dan mati perjuangan chetttt!!!!... keputusan UPSR aku dulu hehehe nak dedahkan kang buat malu jerrr...sebab mase sekolah rendah dulu kuat main2x..mana nak dapat best result..same la PMR tapi SPM lerrr yang Melotop!!!!.. sebab baru sedar akan pentingnya ilmu untuk mengejar cita-cita ...( aku insaf)

tunggulah keputusan nanti merdeka ke tak berjaya ke tak merdeka ...baru la tau ..tahap mana belajar tahap tu la keputusannya .Tahun pulak aku agak bebas sebab dah tak jadi KP UPSR...kalau tak jangan harap aku boleh update blog ni ..sesuka hati dan sewenang wenangnya

Tiada ulasan: