Khamis, 4 Ogos 2011

Yang Biasa dan naik Menyampah Mendengarnya

Yang Biasa dan naik menyampah mendengarnya ,melihatnya dan membacanya

Asal nampak ikan jerr...tak kira la ikan apa-apa pun
reaksi mereka adalah
" wah goreng pun sodap ni!!!" ( ayat biasa la terpengaruh dengan iklan) padahal tak beli pun
tak menu lain ke selain nampak ikan mesti nak goreng...
=" ermm kalau dah beli goreng mesti kenyang perut aku" @ wahhh ini besar punyerr!!!!..

status FB bila si penstatus akan bertanyakan kepada pengomen mengenai
Reaksinya adalah.
"heheh apa yang kelakarnya??" heheh jari ketawa
= ntah ikhlas ke tak ketawa si pengomen tu kahkahkahkah( yang ni aku ketawa ikhlas)

berdiri sambil tunggu di layan oleh pelayan dan bertanyakan kepada anda...
encik nak nasi??
= tak la ....saje jer berdiri

Aku dah cakap dah dia tu degil!!!..
= sebenarnya orang yang cakap tu pun degil dah tau dia degil yang pergi cakap dengan orang yang sememangnya degil buat apa kan...kan ke sama-sama degil..

Asal upload gambar tasik yang sunyi lagi mendamaikan ...( FB)
Reaksi mereka
" uiii ada buaya tak tempat ni"
= malas aku nak jawab...asal air jer mesti tanggapan ada buaya ke tak.. tanyalah bende lain yang sememangnya ada berkeliaran kat dunia ni.. " ada jin tak??"

Aku lapar laaaaa....low bateri dah nie
=kejap lagi berbuka la...

HABIS!!!!!....





Tiada ulasan: