Selasa, 12 Julai 2011

Aku Tercedera!!!

Cedera yeahh...memang tercedera atau dalam bahasa mat sallehnya injured ,injury
. Bukan sebab di kasari oleh pemain lawan tapi sebab kurangnya warm up atau regangan otot sebelum bermain.. Aku macam biasa la injured kat lutut la aper lagi..kecederaan yang aku hadapi ketika di tingkatan 5 lagi sama jugak main bola sepak punya hal lepas dah jaringkan 2 gol aku injured ketika itu aku sebagai pemain sayap dan penjaring pertama untuk pasukan aku hehe tak salah team aku menang 6 - 0 dan sepanjang pertandingan tu aku dapat jaringkan 6 gol .. lama dah aku bergiat cergas dalam permainan bola sepak ni..dari sekolah rendah lagi darjah 4 dah wakil sekolah .mase sekolah menengah dari aku aktif jugak cuma merasa main wakil sekolah mase tingkatan 4 dan 5 mase tingkatan 1 - 3 hehehe...tak aktif sebab ramai peminat ...wieyyyy....... perasan hensem ..tapi mase tingkatan 1-3 tu aku banyak main dengan pasukan remaja Kejora FC ( pasukan kem polis tempat ayah aku kerja ) dari situ la aku timba pengalaman ...

mase aku ambik gambar ni aku dah keluar dah sebab injured...tapi mujur la sikit saja dan kembali pulih dalam 15 minit...tp bangun tidur pagi esok ambik kaowww!!!

Ketika perlawanan ni pasukan aku menang 3 - 0 dan dapatlah tempat ke-4 sebab pertandingan ni di jalankan secara liga mane kumpulan yang paling banyak menang dia lah juara.

Gambar Bonus
Budak2x sekarang main bola mesti nak buat rambut macam nie...
Haishhhh!!!!!! tapi bila main tak setajam rambut yang terpacak tu...

Tiada ulasan: