Isnin, 2 Mei 2011

Cikgu Zakiah


Cikgu Zakiah kene pindah datang ke sekolah wira bakti dengan menaiki kereta proton persona warna hitam....CHIUUUU!!!!!!!... laju menderu enjin buatan proton itu membelah langit ( melampau sangat) ....ha!!!!!.. tekan brek slow skit nnt langgar pintu gate sekolah.. datang seorang pengawal keselamatan dengan muka ketat mcm budak obes pakai baju saiz L ( bayangkan) hulur surat baru lah tersengih mcm orang masuk pertandingan makan garam 3 kilo ... oopppssss!!!! sesat jumpa pulak cikgu hensem ishhh kacau !!!.. sopan santun tutur katanya mintak sangat ngajar kat sekolah juvana... tak pasal hari pertama dah kene simbah dengan air ...aduhhhh!!!!!...nasib baik tak asid.. sabar cikgu nnt kita panggil bomba kita pancut dorang sampai botak...hah!!!! botak jahat betul ko nie botak

Gambar cikgu zakiah tak pakai tudung
Komen: ermm kureng la..

Cikgu Zakiah pakai tudung
Komen: fewwiittt!!!!..nak sainnnnn

Bercerita pasal drama baru kat TV no 3 ,well banyak channel banyak la TV . Syok juga tengok drama ni sebab tengok cikgu zakiah jer...hahahaa... ketawa lagi hahahahhaa... bagus la ade drama macam ni dari tengok drama cerita orang kaya bisnes juta-juta awek keliling pinggang dan macam2x lagi skandal la aper lah dan haram jadah tak berminat nak tengok sebab jalan cerita dah boleh agak dah... ni mesti kene bunuh ni!!!! tu jer la.. ok teruskan menonton drama ni best woo

kenapa la aku dulu baik!!!...

2 ulasan:

sakura putih berkata...

best gak lah...tapi masih tertunggu2 ape kejadian yang akan berlaku...asyik kena buli jer..dah tak tahan nak tengok..

Mr Vampire berkata...

bagus jugak ada cerita yang berkisarkan mengenai dunia pendidikan semangat sikit nak mendidik anak bangsa...harap2x la lepas ni ada drama bersiri mengenai guru yang mengajar kat kawasan pendalaman...