Selasa, 8 Februari 2011

Muzik dan Aku


Banyak sangat minat dalam kehidupan ni. Minat/hobi yang tu keluar lah duit kalau minat yang ni belilah jugak bagi melengkapkan apa saja yang diidamkan. Hari ni nak cerita pasal hobi muzik aku .Aku ni memang lah sukakan muzik dan meminati muzik semua orang pun macam tu.... menyanyi tu boleh la..tahap aku sampai mencipta lagu ...ade la 2-3 lagu yang aku dah buat untuk kumpulan koir sekolah aku dulu untuk persembahan semasa hari guru

Antara kabel gitar yang terbaik yang pernah aku pakai
( tapi jahanam)

Anda mahu ROCK!!!!!... Metal zone antara effect yang paling aku suka pakai...
bukan main redah jer kalau nak beli kene buat research dulu BRO!!!!..
Jahanam kerana membuat kajian bunyi-bunyian yang terlampau...

Kibod pertama aku brand Yang Mahal ( Yamaha) berusaha selepas pandai bermain kibod dengan jayanya... ( yang ni ok lagi )

Gitar karan ( elektrik) pertama aku Fender Squier
( masih wujud sampai sekarang)

Amp gitar pertama jugak pernah kene kutuk sebab cenonet tetapi kutukan itu berjaya di tandingi oleh bunyi yang terhasil daripadanya ...." wow tak padan dengan kecik!!!" ha kan kutuk lagi .ni mesti harga RM 1 ratus lebih jer ni... hehehe sory Bai.... Rm500...

Duit memang banyak keluar kalau hobi macam-macam ni tapi ianya satu kepuasan yang tidak terhingga kepuasannya . Bosan memang lah suatu masa akan bosan dengan benda yang sama tapi adakalanya akan menggumbirakan hati jugak.

Orait masuk kelas dah weiiii....

4 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Tingin nak blajor men kibod..

airaniez wirdani berkata...

cam hebat gile ada collection bnda2 camni..tapi pastikan umah ada tpt simpan brg k..hihi

OrangTasek berkata...

Cik Shinju - teringin boleh.... koi buat kelas bermain kibod dan piano hahaha...

OrangTasek berkata...

airaniez wirdani - cam hebat...lagi hebat kalau pandai main..tempat simpanan barang seharusnya ada...hehe