Khamis, 10 Februari 2011

KIPAS KINI DULU DAN SELAMANYA


BILIK BUJANG 10 FEB- Kipas jika dulunya di gerakkan dengan kuasa tangan anda sendiri . Jika di kenang kembali akan kegemilangan kipas kertas kipas sendiri akan terlihatlah otot-otot kasar para pengipas oleh kerana aktiviti mereka yang menjadi kebiasaan. "panas yer bang" .
( maaf jika gambar kipas tersebut agak mencurigakan)
Diatas rungutan para pengipas susah mati maka terciptalah kipas siling kipas meja dan kipas
berdiri .Bermacam-macam nama kipas di beri " ada tak kipas air cond kereta di gunakan
untuk menyejukkan si pemanas??.. Dan dan lagi kipas bukan sekadar kipas. Kipas yang di maksudkan ialah mengenai kipas yang berotak dan terdapat di sekitar pejabat-pejabat kerajaan dan swasta hampir di seluruh dunia .. anda faham maksud
saya???...
Jika sudah faham dengan apa yang di maksudkan dengan kipas baguslah ...kerana kita harus berteka-teki agar harus ada unsur kepelikan kepada para pembaca . ( berkerutkah dahi anda?? jangan kerut dahi sebab terlihat gambar kipas berwarna merah jambu tersebut) Kipas ini bijak.. terlalu bijak kerana angin
yang di bawanya mampu menyamankan(nyaman) para manusia-manusia yang sentiasa panas kerana selalu makan daging kambing khususnya.
Di seluruh dunia ada yang sebegini maksud saya kipas . kipas yang sentiasa mengipas akan segala perkara yang panas-panas kalau yang lagi hebat dari kipas adalah aircond la.. cuma di sini
saya tak nak menceritakan perihal air cond ( penghawa dingin) kerana ianya terlalu tinggi arasnya tidak sesuai bagi tahap bagi saya untuk menceritakan perihal tersebut.
ha... kipas jangan tak kipas depan rajin belakang perghhhh malas!!!... dalam menjadi kipas
golongan ini juga menjadi perisik kepada mereka yang bergelar BOSS jadi berhatilah anda mereka terdapat di mana2x.. kebun getah,kelapa sawit ,estet ,pejabat2x kerajaan bahkan di pejabat parti pembangkang.
Tidak perlu di hiraukan mengenai kipas yang satu ini hitam pekat masin dan manis rasanya menjadi penarik selera kanak-kanak yang kurang selera makan bahkan lagi menjadi perisa nasi
kosong ikan goreng para pembujang-pembujang yang menjimatkan wang mereka yang ingin membeli sport rim baru untuk kereta mereka.

sekian terima kasih..


3 ulasan:

Unknown berkata...

hahahahaha.....i like tis story...adoiii funny n da mksd tersirat...bikin sy more awek muda...ktawa n tersnyum spjg bacaan ini..thnks bro..anda TERBAIK. ;)

vienni v v berkata...

hahahahaha...i like tis story kipas dulu n kini..funny but da mksd tersirat weii..hehehehe..tersnyum ja sy spjg pbacaan ini..awek muda..thnks bro..anda mmg TERBAIK. ;)

OrangTasek berkata...

terima kasih..