Jumaat, 18 Februari 2011

Keistimewaan Tasik Bera Sekarang

Bercutilah di dalam negara sendiri banyak tempat yang menarik untuk di lawati. Untuk mempromosikan tanah tumpahnya darahku dan tempat pertama aku melihat dan merasai oksigen iaitu bumi .. welcome to tasik bera . bagi mereka yang ingin lari dari kesibukan dan kebisingan ibu kota cinta. Nah ini lah tempatnya banyak keistimewaan baru yang terdapat di tasik bera.

Tu dia ... jeti baru mangaiii... terjun tiruk best ni.. kalau banjir pun sengih jer tengok air kat bawah..
tempat menunggu giliran untuk menaiki bot mengelilingi tasik bera " ada tiket tak?? entah lah datang dulu baru tau..
Simbol tasik bera dulu banyak la ikan kelisa dalam sebutan semelainya "tengkelesak" kalau di sekitar tasik ni ikan kelisa jenis silver saja yang terdapat merah ke emas ke tak pasti .tapi lagi simbolik letak patung naga seri tasek ke buaya jenjulung ke.. tau apa dia buaya jenjulung ??? malayan false gharial bahasa saintifiknya .. seies...( serius ) ejaan budak2x sekarang memang menarik dan mengurangkan kos bagi mereka yang ingin bercuti dan mengurangkan kos perbelanjaan...


Gambar di curi dari empunya blog Bicara angin lalu.blogspot

1 ulasan:

Unknown berkata...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.