Khamis, 24 Februari 2011

Bila Gergasi Bercerita Tentang Cintanya...

INI BUKAN CERITA DONGENG SANG KELEMBAI

Sebenarnya aku berkias sikit mengenai tajuk ni . Bukan cerita pasal aku tapi ketika aku sedang berbelanja menghabiskan pendapatan bulanan yang tak seberapa tadi di sebuah pasaraya gergasi. begini ceritanya sibuk sangat mencari di manakah pisau cukur kat pasaraya gergasi ni terjenguk2x mana la pisau cukur ni...huh sini rupanya!!!... sambil membelek-belek harga sebab perbelanjaan kene jaga jangan main beli jer tauwww...kahkahkah... Aq..( aku) dalam belek tu belakang aku ada dua orang pekerja gergasi tengah berbual mengenai kisah yang aku dah dapat agak mengenai kisah CINTA....... ikuti dialog yang aku ingat

Lelaki Gergasi mengadu masalah cinta kepada PG Perempuan gergasi ( kaunselor tak berdaftar )

LG: saya dah rasa bosan dengan dia ( awek LG) dia buat saya mcm aper tah...

PG: sabar la nanti akak tolong settle ( SO SWEEETTTT hehe yang ni aku tambah)

LG: Bayangkan ...saya dalam lama tak pakai no maxis tu dia tolong top up kan..saya tak mintak pun tapi entahlah dia rajin sangat nak tolong top up kan..tapi dalam baik tu dia mcm menduakan saya . tapi bila dia tau dia dah kantoi dia nak saya maafkan dia dan dia sanggup bagi apa saje kad kredit ,handset dan macam2x lagi... no maxis yang saya lama dah tak pakai dia tolong top upkan sedangkan saya malas nak on9 guna nombor tu.. ( hah!!!! on9) sah bute IT saya tau saya ni kerja tak seberapa tapi maruah saya kak... ( yang ni aku tak faham ketawa la jugak tp cover ) melunaskan hutang ketawa aku dalam kereta mase nak balik

PG: takpe nanti akak slow talk dengan dia ( uiiii baiknye hati mu)

Aku pun blah la... paling ke belakang uiiii hansome rupenyer sah-sah la ko ni ANAK IKAN adoihaiii... kahkahkahkahkah.... what the hell man!!!!... aiii macam2x dalam dunia ni.

Pesananku:
- Jangan banyak sangat buat dosa
- Hubungan bagi mereka yang belum kahwin perlu lah ada batasnya ...
- top up la banyak2x untung aku kahkahkahkahkah!!!!!!....

Tiada ulasan: