Rabu, 5 Januari 2011

Naik

Segalanya naik itu naik ini naik waduhhhhhhh!!!!!!..... ekonomi makin pulih ptuihhh!!!.. naik terus naik... tolong la kawal x kan tak boleh . Yang menanggung makin sengsara yang di sana sedang hidup mewah tanpa merasa susah payah.

TAK FAHAM KA!!!!

tension wooo!!!!!...

6 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Naikkan jer selagi mau..
Sok2 pas election kalau turun takhta jangan marahkan rakyat...

mofaizmz berkata...

gua paham der..

Mr V berkata...

itu lah yang kita hadapi jika menteri itu sibuk dengan bende lain...perghhhh..

Mr V berkata...

Mofaizmz- wa tau lu faham derr..dorang yang memerintah tak faham kot..nak kene sepak dengan selipar jepun kat telinga kiri..

airaniez wirdani berkata...

Semua naik bro. Gaji je tak naik.isk isk... =(

Mr V berkata...

itu la pasal.... gaji tak naik barang lain naik....isk2x...nak kene hempuk jugak dengan minyak masak ni...simbah dengan minyak ron97 hahaha