Rabu, 5 Januari 2011

Gambar untuk hari ini.....


Gamabarannya jika anda seorang guru yang berdedikasi ......wuerkhhhh!!!!!...

Mungkinkah murid itu akan di lepuk selepas dia membuat simbol sebegitu???

tegas/serius dan kelakar karekter seorang guru yang harus ada... eleh.... tegas tu lebih ..serius boleh la ..kelakar sikit jer la..

Menanda buku latihan ...hehe rajinye cikgu ni.. 15 minit sebelum kelas tamat gunakanlah masa yang ada untuk menanda buku.. sebab malas nak angkut balik rumah nak tanda buku ..macam la kat rumah buat keje nie.. dengan tangan yang terbuka dan terselit sebatang pen dengan cogankata" mari menanda bersama saya" padahal dah lenguh tangan wuahahaha...

Buku RPH harus terbukak di atas meja..konon mgajar ikut yang kita rancang la..padahal..ikut mood guru dan mood murid dan ada jugak la ikut RPH yang disediakan tapi tak la 100%


Apa yang digambarkan janganlah dijadikan isu ...
mencapai objektif itu matlamatnya...
seorang manusia tidak terlepas dari membuat
kesilapan walau sesaat pun...

3 ulasan:

Mr V berkata...

ha kan dah cakap....eja salah... tak terlepas dari membuat kesilapan walau sesaat pun...

Cik SHiNJU berkata...

hahaha...koi tgk pun dh dpt bygkan penat lelah seorang guru...Esok koi buat rumusan...Bantai sket sape2 yg kata keje cikgu ni byk rehat n cuti!

Mr V berkata...

kerja seorang guru tidak kira masa...sabtu pun kene keje...aduhaiii