Jumaat, 31 Disember 2010

Henshin = Bertukar / tranformasi/transformation...


変換 = Henshin / transformation /Tukar/bertukar
Kalau aku boleh bertukar @ henshin aku nak jadi..

Henshin!!!!!!!

1. Manusia la...takkan mungkin aku akan ada tali pinggang yang boleh menjadikan aku kamen rider Black dan sudu garpu yang boleh menjadikan aku sebagai seekor ultraman yang menyelamatkan kota dari serangan makhluk asing @ raksasa Huarghhhhh!!!!...

2. Nak cari teman hidup... eeeee...malunyer nak cerita.. takyah la.. kalau ada nanti aku letak gambar kat tepi blog aku nanti...wuehehehehehe... umor dah nak masuk 29.... umur 30 tarikh luput utk bujang confirmm!!!!.. mesti jadi punya.. wahai amoi bila ko nak balas sms aku..

3. Bertukar dan bertambah rajin..... sungguh !!! pembohong orang itu.

4. Bertukar dan bertambah kaya!!!.... mari2x awexs abang ni kaya ... klu nak jadikan pakwe leave ur message in my inbox.. sungguh!!!!..

5. Melengkapkan koleksi lego city aku dan juga figure kamen rider serta gundam... ( x de kene mengene dengan transformasi!!!...hah???? tranformers yeaaa....transformers aku akan kumpul koleksi tranformers jugak...

6. Di harap2x kan ekonomi pada tahun ni bertambah baik...dan akan terus melakukan penambahbaikan mengikut ISO 2012..( 2012 kiamat WTH!!!! hahaha..)

7. Tahun yang akan penuh dengan tulisan diari... dan sistem perfailan yang tersusun serta mengikut piawaian Akta rekod wahhhahaha....

Aku rasa jauh menyimpang dah niat aku nak menulis cerita tentang henshin ni... dah macam azam pun ade... haihhhh!!!!!...

Orang Tasek. Blogspot..akan terus dengan latar belakang hitam???
Mungkin akan henshin pada suatu hari nanti...

Tiada ulasan: