Selasa, 9 November 2010

STATUS MUKA BUKU MEREKA PART 4 BONUS BERGAMBAR


Antara status yang paling aku menyampah....

1. sabtu nie org kt kg suh aku lik..ptot ker aku lik??..abg aku ckp ade game futsal..layak ker aku..

( aiyaaaa ini punya mcm pun mau kasi update status ka?? manyak boring wooo....tala benda lain mau tulis ka??? mau balik kg pun manyak susah.... ptot ker aku lik?? adusssss sesengal ubi kayu direndam bersama air sirap!!!!

tettttt!!!!!!......... habis dah pasal status. Dibawah nie ada gambar kantoi.. dating ke hape ke tak tau la ....baru 12 tahun aiiiiii..... kalau aku dulu mase jadi budak sekolah takde la istilah dating... nak jumpa pun payah apa lagi terserempak sanggup masuk dalam semak nak elak waahahaa...sekarang ni budak dah advance .kat kawasan ni pun pasaraya berlambak apatah lagi pusat2x hiburan ..kalau dulu cyber cafe boleh kira berapa buah apatah lagi pasaraya2x terkenal jauh2x belaka..



entoh lerrr ape nak jadi dengan bebudok zaman sekarang nasihat bukan nak dengar ..


2 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Dating konon...
Duit beli spender pun mak bapak bagi lg..huhuh :P

OrangTasek berkata...

entoh lerr budak2x nie...teruk sangat dh... tak pelik la zaman sekarang mcm2x dah jadi... bila nasihatkan tak nak dengar..