Rabu, 3 November 2010

Merampas kembali pada tahun 2010


Merampas kembali pada tahun 2010 merujuk kepada kemenangan berganda pasukan di bawah bimbingan aku dan rakan2x yang lain...memang kenangan manis 2010 apabila kedua-dua pasukan bertemu pada perlawanan akhir sesama sendiri dengan menyingkirkan beberapa buah pasukan. Pasukan yang dibentuk pada tahun lepas ini lah hasilnya .Pada awal tahun pencapaian mereka tidaklah begitu memuaskan dan di tebus semula pada 2/11 yang lalu.



Bergambar bersama jurulatih serta pengurus pasukan

Bergaya dengan piala kemenangan ...mahal tu piala mcm world cup menjadi kegilaan harap2x tahun depan kekal lagi piala ni dalam koleksi.

Memang satu detik dan kenangan yang berharga bagi kami pihak jurulatih dan pengurusan yang tidak jemu melatih mereka tiap2x petang dan hujung minggu kerana dengan azam untuk merebut kembali piala tersebut yang telah lama dalam sebuah jagaan sebuah pasukan seteru kami.. banyak sungguh cabaran dengan dilabel pasukan syok sendiri kerana latihan sesama pasukan A dan B begitu juga dengan perlawanan begitu juga corak permainan pasukan dikritik...kami ada style dan cara tersendiri dalam permainan kami...jadi jangan nak sibuk..kerana kami belajar dari pengalaman kami sendiri..

2 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Tahniah..:)
Harap budak2 ni teruskan disiplin agar boleh jd pelapis pasukan bolasepak negara...Jgn benti separuh jalan...

OrangTasek berkata...

budak2x nie memang berdisplin...kalau tak berdisplin memang kene berkubang kat lopak air kat padang la jawabnyerr..