Rabu, 3 November 2010

Akhirnya aku dah jadi doktor..


Abaikan tajuk diatas kerana ianya langsung tidak ada kene mengena dengan aku punya kehidupan..Doktor falsafah mungkin tunggu 10 tahun lagi wahahaha... Doktor Tokek.... nak cerita pasal game yang menjadikan aku sedikit terlupa mcm2x perkara.. yer la nak hilangkan boring walau kerja masih lagi bertimbun...arghhhh keje file itu file ini bukan dunia aku..nak jer aku bakar semua file2x tu...serabut jerr.. kerje malas asyik nak main game jerr.. main game mase bekerja tu tak la tapi bila dah balik kerja lah contohnya...tengah2x malam atau awal pagi ketika mata belum lagi mengantuk..


ni la simply hospital syok main bende ni bagi aku la...yang syok sebab nak tunggu Age of Empires 4 tah bile2x nak keluar..asyik main age of empires 3 jerr..mane syok sangat asyik menang sebab pakai cheat code..

sekian dengan entri yang entah ape2x nie..

Tiada ulasan: