Jumaat, 12 November 2010

Hari Budak-Budak 2010

Macam biasa pada bulan november setiap tahun hari kanak-kanak akan disambut di peringkat sekolah jadi .Sekolah tempat aku mengajar pun buat jugak lah bagi meraikan semua kanak-kanak yang bersekolah disini .Tahun ni lakonan yang takde paling banyak tarian dan nyanyian ,kalau lakonan mungkin akan mengambil masa yang agak lama kerana masa yang diperuntukkan untuk setiap persembahan antara 5-6 minit.

Group Madu 4 ( Group pimpinan aku ) tepukan gemuruh..walau suara terkucil kadang2x..

Pengantin kanak-kanak ( pengantin laki malu2x...hahha)

Geng Pari-pari

Penyanyi Lagu pakai Buang ( Baju Pink ) dan penarinya

Kumpulan Tarian Ala Canggung Tahun 1 dan 2

Budak2x yang terlibat sangat lah seronok sampaikan tak sabar2x nak beraksi tapi bila naik pentas sambil menari tunduk kepala hahahhaa.... Bertugas sebagai Jurugambar jadi ambik la gambar yang menarik2x yang boleh dibuat kenangan untuk budak2x yang lain..jumpa lagi hari budak-budak 2011


3 ulasan:

Mazru Majid berkata...

comel2 bebudok dalam gambo te..

Cik SHiNJU berkata...

tingat zaman skolah rendah dulu..
ujung thn msti join persembahan..besh..boleh mekap2.. :P

MRV berkata...

mekap dah mcm persembahan opera cina... time tu la gaya mcm2x... dulu nyanyi lagu jerit sorang2x sekarang ni dah ada karaoke...untung budak zaman sekarang nak banding dulu2x..