Ahad, 31 Oktober 2010

My Team 2010





My team 2010 bukanlah rancangan realiti me
ncari pemain bola sepak tu...tapi merujuk kepada pasukan di bawah pimpinan jurulatih yang masing2x takde sijil...sekadar pengalaman sahaja sebagai bekalan melatih pasukan sekolah ni... pasukan ni di bentuk pada tahun 2010 yang mana setiap pemain nak sepak bola pun macam tak larat .. bab melatih sukan ni memang kegemaran aku sejak dulu lagi sebelum bergelar guru...kerana kepuasannya di situ dan aku cukup tak suka kalau buat kerja file 2x nie..aku cukup menyampah dan meluat sebab bukan jiwa aku.. berbaik kepada my team nie pencapaian mereka setakat ini ialah tempat ketiga kejohanan bola sepak bawah 11 tahun ,layak ke suku akhir kejohanan bola sepak bawah 12 MSSD PG ,naib johan
kejohanan bola sepak jemputan JB soccer junior dan pada 2 november ini acara yang di tunggu sudah hampir tiba kerana piala permas jaya bawah 11 telah kembali dan pasukan aku akan memastikan piala permas di rampas kembali dari sebuah pasukan sekolah yang berdekatan.

REKOD PERLAWANAN PERSAHABATAN

1. SKRA vs PJ3B ( 1 - 2 )

2. SKRA vs PJ3A ( 0- 3 )

3. PJ4B vs PJ3A ( 3 - 5 )

4. PJ3B vs PJ4B ( 3- 0 )

5. PJ3B vs PJ4A ( 3 - 2 )

Di haraplah pada pertandingan yang akan berlangsung pada 2 november ini dapatlah pasukan ni merampas kembali piala tersebut..


Tiada ulasan: