Selasa, 24 Ogos 2010

Kali ke-3 tahun 2010

Entri ini berbaur luahan hati dan pengalaman serta tugas yang akan dipikul...kepada mereka yang bosan tidak digalakkan untuk membaca..
Sudah masuk kali ke-3 aku menjadi KP untuk peperiksaan awam...kalau nak diikutkan aku aku tak nak dah...tapi kene lagi mungkin sebab tugas cemerlang ,gemilang dan terbilang yang teramat sangat kot hahaha...tension sebenarnyer buat keje yang tak minat dan penuh dengan protokol yang melampau... tapi dah 3 tahun buat keje ni ...dah masak dah...apa yang boleh apa yang tak..
mula-mula jer berat nak terima .untuk peperiksaan awam yang akan datang nie tugas tak lah lama sangat cuma 3 hari sahaja dan elaun ciputlah sikit..tak de lah beriban macam SPM
ke atau yang lain2x...paling untuk KP la... bayaran mengikut bilangan calon dan...dot....dot...dott.. tahun lepas ade sedikit kelainan kerana setiap calon yang mengambil peperiksaan kene ambil suhu badan sebelum memasuki dewan peperiksaan dan di asingkan kerana pada tahun lepas penularan kes H1N1... peraturan pun ada lain sikit la..setiap pusat harus menyediakan satu bilik khas bagi calon yang dikuarantin...kalau kene calon yang ambil peperiksaan kat hospital ..pengawas yang jaga tu penat sedikit la sebab kene ulang-alik dari pusat ke hospital...nasib baik la tak kene..tahun ni kene sekolah yang calon yang ramai dan dijadikan terus kepada 2 pusat camne lah nanti nak menjaganya..lagi mudah dari sekolah yang ada 1 pusat peperiksaan kot..nantikan laporan seterusnya akan diupdate sedikit demi sedekit..

setiap tugas jalankan dengan penuh dedikasi...
jangan merungut..
( kata-kata Tuk Aki aku.....aku tak kata mcm tu...)

Tiada ulasan: