Isnin, 26 Julai 2010

Al-kisah Muka Buku


kisah muka buku yang kadang2x agak menjengkelkan kerana perangai2x orang yang sukar diramal yang tak berape kenal tak yah nak cakap la...yang memang dah kenal..pe el nya mangaiii...
berkenaan dengan cerita malam tadi la... bersembanglah aku dengan seorangdari friendlist yang memang kenal sangat dari kecik pun..dia yang kecik aku yang besar baya2x adik aku lah jugak... sembang...punyer sembang dan ade sikit part kutuk mengutuk..aku ni plak tahan kene kutuk minah ni pun same jer..tapi pe hal angin dia kurang baik kot..tengok2x jer tadi dah jadi facebook user...uii dalam hati..dulu bukan main kalau chat siap ngutuk aku sabar..takdelah sampai nak remove friend...hai nasib badannnnnn...... laaaa.... susah nak faham pompuan nie...aku pun tak faham dengan diri sendiri..

Tiada ulasan: