Rabu, 24 Jun 2020

TUKAR TALI SEAHAWK LITE PRO 800

   Banyak² mesin pancing aku pakai lite pro 800 ni la yang berjaya menaikkan seekor haruan besar hampir sekilo rasenye.. lite pro 800 ni Aku padankan dengan dengan rod flexis yang juga dari seahawk..kebanyakan reel aku Banyak seahawk Ada 4 tron X ,lite pro 800,kossori ,Xeon,air cruizer 4000 utk set heavy layan toman...Ada jugal Dari brand lain mcm Ryobi pilot 2500.ryobi pilot 2500 ni lejen Banyak ikan Aku dapat guna guna reel ni padan pulak dengan Lionstick sekilo lebih pernah daratkan ikan haruan. Sebelum ni ni e pro 800 pakai tali jenama ape ntah Ada gambar spider Tu X ingat aku.tali Tu agak bermasalah bagi aku la.. Tu yang Aku nak tukar ke tali yang dipercayai ramai ni..utk set BC aku ada 2 set untuk BC iaitu Shimano SLX DC dan juga seahawk Xeon utk Joran satu aku pakai okuma dan satu  Kyoto..

Seahawk lite pro 800 dengan tali sol x8 ply braid 8lb diameter 0.07mm



Tiada ulasan: