Rabu, 15 Jun 2016

Si Pari dan Telur masin.. Smule lah..

Blurpppp....sendawa selepas perut terisi akan makanan .Sambil minum kopi o ais kurangnya manis dalam minuman kurang juga manis dalam senyuman..sebab org cakap aku berwajah bengis kadangkala cute jika aku senyum bila menampakkan lesung di pipi..senjata utama kasi awek cair hahah..."bos peter merah sudah habis" kata penjaga kedai makan berkopiah,hijau ada hitam ada.."hitam saja la" sesudah kenyang aku menyedut asap yang terhasil dari pembakaran tembakau yang sejuk (aku bukannya peminat rokok menthol)terasa rugi pulak. Aaahhh layan jer la.. Sambil mata menatap applikasi smule melihat berapa tontonan dan berapa yang suka kolaborasi aku menyanyi dengan rakan2 di smule..malam semalam dekat 4 pagi aku ber smule..1 lagu aku nyanyikan dengan pasangan duet yang berasingan x asing lagi lagu "halaman asmara" dendangan awie dan ziana zain..x mampu aku nk menjerit mcm awie..sekadar vokal kemampuan diri sendiri hehe..ada jugak yang suka haha..terima kasih la..sekadar suka2

Tiada ulasan: