Isnin, 8 September 2014

Fuckta Mereka

Berikut beberapa kajian yang saya jalankan 

1. konon upload status nak tunjuk dirinya prihatin...
2. kaki maki sumpah seranah 
3. kaki shared segala info sahih ke tak betul ke tak main shared...
4. status paling aku menyampah geng fakta @ Fuckta
                        Fakta : Perempuan taknak BF die perokok . Girl Like kalau setuju 
5. status jenis dialog bercinta macam la x mati...
     GF : awk akan jaga saya ? 
BF : Dengarlah bintang hatiku aku
akan menjagamu 
GF : klu awak pegi pada yg laen 
BF : Dalam hidup dan matiku hanya
kaulah yang ku tuju 
GF : awak ingtkan janji awak 
BF : dan teringat janji ku
padamu ,suatu hari pasti akan ku
tepati 
GF : Mampu ke awak jaga saya
BF : aku akan menjaga mu semampu
dan sebisa ku
GF : Tapi saya tak kuat dan lemah
BF : walau ku tahu raga mu tak utuh
GF : Banyak kekurangan pada diri
saya ni
BF : ku terima kekurangan mu dan ku tak akan mengeluh . kerana bagi ku engkaulah nyawaku 


Tiada ulasan: