Selasa, 27 Ogos 2013

Baru beli Nokia Lumia 520 terbaek wokkk...

Setelah menyerahkan hp nokia termurah dalam senarai pembelian kepada adik aku memulakan langkah gagah mencari pengganti kepada hp satu lagi untuk nombor rasmi aku... Buat masa ni aku pakai 3 jenis hp nokia  2 jenis lumia dan satu yang baru dan satu lagi dari jenis asha... Satu lagi tablet samsung. Tidak terpikir nak beli nokia jenis lumia lagi sebenarnya sebab rasa akan menyesal setelah memiliki hp nokia lumia 610 yang agak hampeh jugak sebenarnya tapi sangkaan aku meleset wehehehehe.... Jenuh memikir sebenarnya lagipun kalau nak beli hp ni aku akan banyk buat rujukan di majalah internet untuk spesifikasi yang mampu melelehkan duit keluar dari dompet tapi kali ni tak....niat sebenarnya nak beli asha 210 yang berharga RM 230 harga survey ketika aku berjalan dan berkursus di muar  tak tahan...sebenarnya namun jodoh dengan lumia lagi wahahahaha..... Terkeluar la RM 550 harga selepas tawar harga sebenar RM 599  dah pakai nak masuk 2 hari ni banyak benda yang diperbaiki dari yer la nak banding windows 7 dengan windows 8.. Kamera macam biasa masih lagi 5mp tapi kalau 610 video cuma vga banding dengan 520  720p memang puas hati la...dan nak install mcm app tak cerewet lagi mcm  610...

Tiada ulasan: