Selasa, 16 Oktober 2012

hadiah pertama aku dalam bidang sukan.


hadiah pertama aku dalam bidang sukan...ketika aku di darjah 5 ketika ni aku mewakili kelas aku sendiri iaitu 5 kuning.walau sekadar naib johan tapi ini lah kenangan pertama aku dapat hadiah hasil semangat kesukanan .dan sejak dari itu aku telah terpilih menyarung jersi sekolah pada tahun 6 memang kenangan manis... kalau 5  sebelah sekarang rasanya dah macam futsal la kot...pasukan yang di beri gelaran kickers berjaya layak ke perlawanan akhir..dan  aku lah penjaring gol di peringkat akhir.. jurulatih kami iaitu guru kelas kami terloncat-loncat kegembiraan ape tak nyer...cikgu pun dah macam manager epl padahal cikgu perempuan heheh memang sporting habis..aku tak ingat nama cikgu tu yer la dah berapa lama dah. cikgu tersebut la jugak yang memberikan dorongan kepada,aku untuk terus aktif bersukan. akhirnya tahun 6 hahahaha atlet beb rekod lompat jauh berapa tahun aku pegang...



Tiada ulasan: