Selasa, 9 Oktober 2012

Berbaloi....Baloi...


    Sabtu Ahad bukan cuti bagi aku...kalau nak cuti time cuti sekolah tu lah..baru namanya cuti.. tapi kalau dah berada di perantauan nie ...hehehe faham2x la..  Berkat kegigihan aku dan rakan-rakan selama ini berhasil dengan kejayaan kali yang ke-3 untuk tahun 2012 ini. Berbaloi sungguh.. walau banyak dugaan dan masalah terpaksa aku tempuh dengan gelagat manusia yang pelbagai.. namun itu lah sebenarnya punca aku terus bangkit untuk berbakti dengan tempat kerja aku...walau dulunya di pandang hanya sebelah mata ..aku peduli apa...aku ada misi tersendiri nak naikkan nama sekolah.. 9 tahun aku berkhidmat tidaklah satu masa yang terlalu lama namun banyak benda aku dah pelajari..aku buat semua tu pun bukan nakkan nama sebab semua tu dah minat aku..


Gambar atas tu lah yang aku maksudkan berbaloi..baloi... bukan mudah nak berjaya ..cukup senang nak susah..walaupun bukan peringkat dunia tapi macam mana perasaan dengan titik peluh sendiri dapat satu kejayaan yang tidak terkata...waduhhh.... thanks to my preng..dan mereka yang terlibat secara langsung dan tidak langsung ...

Tiada ulasan: