Rabu, 12 September 2012

SASARAN DI KENAL PASTI BELI!!!!..

     Di kisahkan mengenai cerita yang menjadi titik permulaan aku berkenan,minat dengan sesuatu benda. berat sangat jiwa ini nak pergi menyelesaikan bill astro sejumlah Rm101.25 . ku gagahkan memandu ,parking dan berjalan menuju ke pejabat pos ."alamak!.. ramainya umat manusia tekan butang di mesin angka giliran...Ha ambik kau!!!... 1250 angka giliran no angka giliran sekarang ialah 1194 jenuh nak menunggu...
        
      Berdiri megah bagaikan pengawal menjaga istana tapi akhirnya aku akur dengan keadaan ..kerana aku harus duduk .Nak duduk kerusi penuh mundar-mandir di kawasan pasar raya..kerana pejabat pos tersebut berada di dalam sebuah pasar raya GERGASI .Tabahkan hati lagi untuk berdiri ermphhh perut minta di isi. Langkah terus laju menuju ke foodcourt untuk menunaikan hajat perut yang kelaparan ( mana tak lapar makan pagi tadi jer) makan jarang2x kurusnya idok!!.. lepas makan mungkin tenaga untuk berdiri lamamakin kuat...memang kuat tapi kebosanan ..kadang2x kebosanan di hilangkan seketika oleh awek-awek yang lalu lintas di hadapnku.

   Seluk kocek seluar tengok balik nombor giliran. "Ah lambat lagi ni baik aku jalan-jalan. berjalan tanpa arah singgah kedai ni usik itu usik ini setelah puas mengusik kembali terus ke pejabat pos tadi seluk balik kocek seluar dan mengeluh !!!...ah lambat lagi la nie!!.. terpandang sebuah kedai berdekatan dengan pejabat pos tersebut...yeahhhh kort mamot.. belek segala macam bermula dengan barang kegilaan aku iaitu TV skrin nipis..LED ke LCD ke memang aku idam lama tapi bila ada duit tak pulak aku beli hehe.. 


   Gambar dia atas la menjadi kegilaan aku buat masa ini ...harga boleh di kategorikan dalam harga mampu milik....sabar jer la.. hujung tahun menuai hasil...wow tunggakan!!!

Tiada ulasan: