Ahad, 9 September 2012

Berbelah Bagi nak ke sana ke sini..

  Berbelah bagi ...nak teruskan agenda melancong atau menghadirkan diri ke sebuah GIG yang mana kumpulan kegemaran aku beraksi... berkongsi tarikh yang sama membuatkan aku serabut memikirkan sampai sekarang dan dengan itu terhasillah entri ni.. Jika memilih untuk bercuti sebuah tempat peranginan yang bercuaca sejuk itu aku harus menempuhi perjalanan sejauh 574 kilometer ( itu kiraan dari gps yang aku guna la)  jika membatalkan hasrat tersebut iaitu menuju ke city plaza dari rumah baru 21km..

Indah wooo... 
ishhh rugi kalau tak pergi..
Perbelanjaan ke cameron sudah tentu menelan belanja ratusan ringgit dengan duit minyak ,tol makan penginapan dll.. kalau pergi gig tu belanja tak sampai 100 hehee... tengok la macam mana...kalau pergi ke mana2x pun akan ada la entri pasal perjalanan tu.. time aku plan nak tido awal mula la otak ni ligat fikir macam-macam ...kalau tido lewat bangun awal takpe la....hari-hari lewat tak dapat tune dah bangun awal sekarang...masuk hari isnin ni dah masuk minggu UPSR dan bebudak bersiap sedia la... aku dah tak terlibat pun dengan peperiksaan tu...takyah nak serabut2x dah wahhahaha.... cuma jadi AJK kebajikan jerr time tu..

Tiada ulasan: