Khamis, 8 Mac 2012

Cerita Minggu Ini


  • Power Window buat hal...macam biasalah kan...proton layan.....
  •  Parking kereta kat City Square JB ...tapi bila nak cari balik kereta tak jumpa dah...sebab salah level parking cuak muka aku....macam tak caya kereta hilang rupanya salah level...turun level 3 cari kereta memang tak jumpa la...sebab parking kereta kat level 2 kahkahkahkah nak menitis air mata den..
  • Aku ni bukannya jenis pemandu-pemandu yang selalu jadi mangsa saman...dan nak dijadikan cerita terkena jugak...asudah!!!!!! pertama kali dalam hidup kena saman...." encik dah langgar lampu merah tadi.. ha??? lampu merah tak salah saya lampu hijau tadi...sebab semua kenderaan bergerak sekali macam mana saya langgar lampu merah??...terus mintak i.c dan lesen belek punya belek.. takpe la saya tak saman tapi saya kena tahan la nanti apa pulak orang kata..lain kali beringat... garu kepala aku dengan polis ni....ahhh terima kasih jer la nasib tak kena saman...kalau tak melayang RM...

Tiada ulasan: