Ahad, 1 Januari 2012

Yang ke- 800

Entri yang ke-800 OT @ OrangTasek.Blogspot.com bertarikh 2/01/2012 jam 12.05 minit pagi waktu malaysia selatan..hari yang kedua tahun 2012 ditempuhi dengan tabah cabaran yang akan datang tak siapa tahu...ada azam yang disenaraikan dalam kepaleotak ni tapi tak nak lah terlalu nak menghebohkan sangat sendiri azam sendiri buat sendiri cari la... 
 makan tak selalu habis perangai orang malaysia.....gambaran yang selalu nampak di mana2x tak kira kenduri atau di restoran ataupun dirumah. Bila ambik makanan macam orang kebulur seminggu tak makan tapi dah masuk suapan ke-10 contohnya blurppp...erkkk kenyang maka terlonggok la sisa makanan yang tak dihabiskan...dah tau nak makan jangan ikut nafsu bila ambik makanan tak ke ianya rugi..kalau ade lebih masuk dalam plastik terserempak mana-mana kucing jalanan tu bagi jer dorang makan kan ke bagus...
   Jiwang adohaiii...aku ni bukan la penggemar filem2x yang berunsur cinta tak kisah la ombak ke tentang ke ...sampai orang menangis kerana filem2x tersebut.. aku tak gemar filem cinta semestinya aku ni tak romantik cewahhhh!!!!..
   Tahun ni dah beli sepasang baju kerja dan tali leher baru..tu jer la setahun sepasang jer...aku pun dalam seminggu bekerja pakai baju kemeja sehari jerrr...yang lebihnya aku pakai t-shirt kolar..apa tak nya kelas pendidikan jasmani sampai 4 kelas...tak merungut aku lagi suka..tak stress mengajar pendidikan jasmani aku tumpang seronok main sekali dengan anak murid...
    Dah la kot ni jer yang aku nak tulis ...2012 merealisasikan impian yang aku tak capai pada tahun lepas..terutamanya untuk menambah harta karun ...

Tiada ulasan: