Ahad, 29 Januari 2012

Aku anak Kampung..JImmy palikat Terbaekkk...wooo

Lagu yang menjadi siulan aku bila berada di mana-mana... lagu anak kampung dari jimmy palikat. secara tak rasminya aku dengar lagu ni dari seorang anak murid aku yang berasal dari sabah dia menyanyikan lagu ni secara tak berapa jelas dan aku layan jer la..masa kelas muzik kan...sebab budak ni jer yang tak segan nak menyanyi ... dia pernah tanya pernah dengar tak lagu jimmy palikat?? ermmm mane la pernah dengar....lagi pun artis sabah memang la tak kenal walaupun dah bertahun dah ada dalam you tube ...kata orang tu tak kenal maka tak cinta..kehadiran dua orang guru baru dari sarawak yang duk sekali serumah dengan aku memperkenalkan lagu "aku anak kampung" dan dari situ aku terus cari lagu tersebut...dan ehehehe....memang sedap lagunya...aku suka sampai sekarang 

Jimmy Palikat 
Padahalnya kat FB ada member tag nama aku lagu-lagu ni tapi faham2x la duk kampung nak layan internet mimpi la nak dapat tengok video .selepas kenal lagu ni walaweiiiii sedap...bagi aku la kekuatan lagu ni dan part paling aku suka ialah intro lagu ataupun solo gitar pada permulaan lagu ni...dan juga cara permainan bass..member style la...sekali dengar jer takyah nak tunggu2x terus menari..aku ada jugak seorang member dari sabah....tapi dia dah transfer balik sabah dah...

Tiada ulasan: