Jumaat, 30 Disember 2011

Gambar Dahsyat...Meremang bulu roma...jika itu kehendakNya ..terimalah..

Aku tak tengok cerita ombak lindu ...dan tak berminat nak tengok cerita macam tu kalau orang lain minat nak tengok dan berkomen tentang cerita tu layankan jer la...urghhh sedih la cerita tu.. tapi ada satu bende yang kategori ombak...memang tak dan nak sedih la...aku rasa menangis terus..
Lokasi: Segamat,Johor 
Bentuk awan yang menyerupai ombak...perghhh seram!!!! ni yang membuatkan aku akan menangis dari tengok cerita ombak lindu.. bagaimana gambaran dunia ini di landa ombak tsunami mega punya...perghhh!!!!!.. x dpt bayangkan ikan paus mendarat kat atas bumbung!!


Lokasi: Labuan,Sabah 
Ni satu lagi gambar kategori ombak yang menyeramkan...perghhh...aku takut!!!..
Dari 2 gambar tu saja kita dah dapat bayangkan ,apakah yang akan terjadi jika ombak setinggi tu menghempas daratan walhal ianya hasil perbentukan awan..tetap[i menyerupai ombak laut ..... ngeri x ngeri...takde kesian punya semua dia sapu..

2 ulasan:

SuperSofia berkata...

tiba tiba rase insaf

OrangTasek berkata...

insaf......