Ahad, 6 November 2011

Layan DVD SEREM!!!!!!...

     Cuti-cuti ni takde kerja nak di buat sangat... duk sorang2x housemate pulak balik kampung dan aku duk rumah sorang2x... layan DVD seram. Aku ni penakut la jugak tapi aku takut dengar cerita dari tengok cerita heheh ada faham ka?? maksudnya kalau tengok cerita tu keseraman aku tak menganggu gugat kententeraman jiwa la tapi kalau dengar cerita dari mulut orang yang pernah mengalami cerita-cerita tu aku seram @ takut la sebab cerita yang sebenar .semalam  dan hari ni aku layan dua filem iaitu cerita Al-Hijab dan Paranormal acitivity 2




Agak berbeza sedikit cerita ni berbanding dengan cerita-cerita seram yang lain ..kata orang la.. tapi ending cerita ni bagi pendapat aku la macam tergantung macam tu jerrr...adoihaiiii  3/5

Perghh cerita ni aku terpaksa layan pagi tadi sebab seram sangat hehehehe...mengisahkan sebuah keluarga yang hidup aman damai tetapi tak aman selepas di ganggu dengan pelbagai gangguan yang menyeksa jiwa dan raga..tapi part last tu boleh pulak kene bunuh dengan hantu wakakaka kelakor citer omputih ni.
2/5 


Tiada ulasan: