Jumaat, 18 November 2011

Cuti-Cuti 2011

   Makanya dengan ini keesokan hari OrangTasek dan juga segerombolan raka-rakan sekerja akan bercuti-cuti di sekitar negeri johor. Lokasinya ialah air papan...??? yerr air papan dulu aku pernah pergi tempat ni pada tahun 2004 tak salah aku..tapi itu dulu sekarang aku tengok kat satu blog mengenai tempat yang nak gie esok dah lawa2x dah..Perjalanan esok yang memakan masa lebih kurang 2 jam mungkin agak memenatkan bagi mereka-mereka yang tak biasa drive jauh2x.. dengan cuaca yang tak menentu ni entah la syok ke tak esok...kene pulak asyik hujan jerr hahaha haru biru percutian...aku macam tak berani nak mandi laut..hehehe kalau macam ombak sepoi2x bahasa menghempas kaki ketika di tanjung leman nak jugak layan air laut macam tu kerana kurang merbahaya bagi aku yang skill berenangnya cuma level 2 sahaja .Harap-harap takde benda yang buruk berlaku la selamat perjalanan ke tempat yang di tuju dan selamat pulang ke rumah masing2x..esok..nanti hari isnin kalau ada tak sibuk aku akan upload gambar2x menarik...


Pakaian belum kemas lagi..seluar berapa helai baju berapa helai...padahal pergi esok(sabtu_ balik hari ahad ...bawak berapa helai yang perlu la...tak nak mandi laut mandi kolam.. jalan-jalan amik gambor...untung2x ada yang pakai bikini kahkahkah naye la... ade pulak mat salleh kahkahkahkah sodap mate memandang...sebenarnya nak tengok pulau tioman dari kejauhan ....

Tiada ulasan: